سیستم های گرمایش فضای باز

9 / 10
از 35 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 7 مهر 1397 در ساعت 16 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گرمایش فضای باز به افراد اجازه می دهد که در فضاهای آزاد مثل باغ ها و کافی شاپ ها و رستوران های سنتی که معمولا دارای تعدادی میز در فضای آزاد هستند در فصول سرد سال بمانند بدون اینکه سرمای هوا اذیتشان کند. برای این منظور ، وسایل گرمایش فضای باز زیادی از جمله بخای های پاسیو یا هیتر باغی یا لامپ های الکتریکی سرامیکی یا کوارتز ، شومینه های گازی و شومینه های چوبی وجود دارد.

در فضای بیرونی این گرمایش فضای باز به سرعت به هوا منتقل می شود در نتیجه پرت انرژی بسیار بالاست برای جلو گیری از این منظور از وسایل گرمایش فضای باز تابشی استفاده می شود. بدین صورت که این وسوایل از خود گرما ساطع می کنند و توسط اشیاء و افراد کنار آنها جذب و درجه حرارت آنها را بالا می برند.

از جمله مسائل دیگر مرتبط به سیستم گرمایش فضای باز می توان به وزن بسیار کم و آسانی حمل و نقل بخاری باغی یا پاتیو هیتر اشاره کرد که در مقایسه با سایر وسایل گرمایش فضای باز که نیاز به یک متخصص برای نصب دارند و باید حتما بصورت دائم در یک جا نصب شوند  بسیار مناسب تر است.

یکی دیگر از مزایایی که می توان برای هیتر فضای باز یا بخاری باغی گازی نام برد قیمت بخاری باغی است که بسیار مناسب در مقایسه با سایر وسایل خانواده گرمایش فضای باز است.

مورد بعدی لوازم یدکی اینگونه از سیستم های گرمایش فضای باز است که به راحتی در دسترس و قابل تهیه می باشد.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :